HappyCustomers

HappyCustomers – what’s in a name – richt zich op organisaties die zich bezig houden met intern en extern klantcontact. Contactcenters, servicedesks en ICT-afdelingen bieden wij, met bijna 100 medewerkers, detachering, consultancy en project management.
Onze filosofie
De kwaliteit van customer contacts, intern en extern, wordt gedragen door drie pijlers: mensen, processen en technologie. Door een unieke mix van kennis en ervaring op het technologische, procesmatige en menselijke vlak, is HappyCustomers perfect in staat de modernste technologieën en de beste mensen in te zetten om customer services processen te optimaliseren en maximaal te ondersteunen.
De belangrijkste pijlers van onze dienstverlening zijn:
Detachering
Dare to be different!
Onder dit motto detacheert HappyCustomers al sinds 2000 IT specialisten bij bedrijven en organisaties in heel Nederland. Bij langlopende of korte projecten, een tijdelijk probleem door ziekte, vakantie of te hoge werkdruk of een plotselinge behoefte aan extra expertise schakelt u ons in voor een daadwerkelijke oplossing van uw probleem. HappyCustomers doet wat anderen beloven.
Consultancy
HappyCustomers focust als ICT-dienstverlener al sinds 2000 op customer serviceprocessen. In de visie van HappyCustomers bestaat het fundament van iedere organisatie uit mensen, processen en technologie. Op deze drie vlakken leveren we consultancy binnen een breed spectrum binnen zowel de servicedesk als de contactcenter-omgeving.
Visit website of HappyCustomers
Certified to deliver the following Business Simulations | Trainers |
---|---|
Apollo 13 - an ITSM case experience™ |
|
The Challenge of Egypt - Traditional Project Management |
|
Grab@Pizza™ - Business IT Alignment in Action |
|
Authorized Reseller of the following Business Simulations |
---|
The Phoenix Project |
2020™ - achieving sustainable change |
TOPMeeting™ |
MarsLander® - a next generation ITSM simulation |